Indlandsisen

Indlandsisens hemmeligheder

Torsdag den 7. november 2024 kl. 19.00 i Æ Museum

Entre: 75 kr. for medlemmer - 100 kr. for ikke-medlemmer

Is- og klimaforsker Jørgen Peder Steffensen, der er professor ved Niels Bohr Instituttet ved Københavns Universitet, vender tilbage til sin hjemby Skærbæk for at give os indsigt i, hvad boringer dybt ned i indlandsisen i Grønland kan afsløre om klodens fortid - og måske også fremtid.

Vi kan glæde os til en spændende aften om klimaforandringer - et højakturelt emne, som berører os alle.

ONLINE KØB ELLER TILMELDING

Af praktiske grunde har vi brug for at vide, hvor mange der kommer til arrangementet. Derfor beder vi om enten online køb af billetter eller tilmelding. Benyt venligst kun én af mulighederne.

Online køb

Hvis du køber billet til arrangementet online, så er betalingen klaret på forhånd, og du behøver ikke have penge med. Du skal blot vise din billet ved indgangen enten som print eller på din mobil. Billetten bliver sendt til dig, så snart du har gennemført købet.

> Køb online her <

Tilmelding

I stedet for online køb kan du vælge at tilmelde dig arrangementet. Så betaler du først ved indgangen. Da det er dyrt at håndtere byttepenge, ser vi helst, at du har aftalte penge eller betaler med MobilePay. Tilmeld dig arrangementet ved at udfylde felterne herunder og klik på Send. Bemærk, du skal IKKE tilmelde dig, hvis du har købt billet online. Ved tilmelding modtager du ikke automatisk en kvittering, men der kommer en besked på skærmen om, at tilmeldingen er registreret.

Nej