Højskoledag 2024

Søndag den 10. marts 2024 kl. 9.30 i Emanuel

Entre alt inkl.: 375 kr.

Temaet for den fælles højskoledag i 2024 er H.C. Andersen-citatet: ”At rejse er at leve”.

Tidligere folketingsmedlem, minister og formand for Folketinget Henrik Dam Kristensen tager os med på en rejse gennem det politiske landskab. Efter frokost skal vi en tur til Afrika. Først møder vi søskendeparret Anna-Line og Jens-Ole Stamp, der fortæller om deres kommende gymnastikrejse til Uganda, og derefter går turen vestpå til Ghana, hvor Johanne Rebsdorf vil personificere nogle af de mennesker, der modtager tøj, vi afleverer til genbrug i Europa. Afsluttende vil Tove Tersbøl lede fællessang og fortælle om 15 rejser med kor i 11 lande.

Højskoledagen arrangeres i samarbejde med Foreningen Norden, Grænseforeningen og Emanuel.

BILLETTER

Billetter købes online her:

> Billetter til Højskoledag 2024 <